Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:652
Z toho za letošní rok:131
Stále v řešení:43
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (414 z 652)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 91 hodnocení od spotřebitelů help

#82725Nejde se spojit s operátorem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2025, před 3 dny

Miriam Marčišinová

Znění stížnosti

Nejde se spojit s operátorem, *** virtuální Zita kecá dokola,nesmyslná,a nechce přepojit s operátorem


Požadované řešení

Aby Zita prepojovala na operátora.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2025 16:09, včera

Podnikatel má ze zákona povinnost uvádět telefonní číslo, to by mělo být relevantní a funkční. Využití hlasového automatu může být v pořádku, mělo by však být možné se prostřednictvím telefonního čísla spojit s člověkem.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.