| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 78 |
54%
46%
Byl mě doručen boxem nesprávný balíček (***) místo mé správné zásilky (***) v hodnotě 1 096,00 Kč. Nelze se Zásilkovně dovolat mobilem na živého operátora a automat nerozumí. Co udělat s cizí zásilkou se taky nelze od nich dovědět. Jednoduše vnímají celou záležitos jako uzavřenou, poněvač jsem zásilku převzal, ale sice ne moji.
3 ks vytamínu
Vyrovnat hodnotu výrobků - 1 096,00 Kč
a co udělat s nesprávnou zásilkou. ohu předat na adresu uvedenou na zásilce.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kantoříku, moc nás mrzí, že došlo k záměně vaší zásilky. V takové situaci doporučujeme chybnou zásilku donést do jednoho z našich kamenných podacích míst. Obsluha se postará o to, aby se k nám zásilky dostaly, a následně dohledáme správné majitele. Podle systému se to ale povedlo nakonec vyřešit s kolegy ze zákaznického servisu, je to tak? Nikola, tým Zásilkovny
Nespávnou zásilku jsem odevzdal na ZÁSILKOVNU v Rokycanech. To ano, ale můj púvodní balíček ku mne cestu stále nenalezl! Přikládám fotku nesprávného a odevzdaného balíku, kde je přidána i moje adresa s číslem balíku , který nedorazil.
Vyjádření dTestu
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj stížnosti reagovat.
Dobrý den, pane Kantoříku, podle systému jsme vaši zásilku řešili s odesílatelem, doporučujeme se proto obrátit přímo na něj. Měl by se s vámi domluvit, jaký bude další postup. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny
S odesílatelem jsem se domluvil, dostal jsem od něj novou, stejnou zásilku. Pokud nastane vyrovnání mezi dodavatelem a Zásilkovnou, budu považovat tuto věc za vyřízenou, ale nevím, v jakém stadiu se tato záležitost nachází.
Dobrý den, pane Kantoříku, situaci přímo s odesílatelem řešíme, nicméně o průběhu nikoho jiného než právě odesílatele, kterého se to týká, informovat nemůžeme. Děkujeme za pochopení. Nikola, tým Zásilkovny
Jako spotřebitele se mě jednání týká a ne že netýká. Musím vědět zda je neobcházíte, chci znát výsledek a ne že to hodíte k ledu!
Vyjádření dTestu
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
Protože smlouvu se společností uzavíral odesílatel, nemá spotřebitel v tomto případě právo na poskytnutí požadované informace. Vzhledem k tomu, že společnost trvá na svém stanovisku, jsme nuceni stížnost uzavřít.