| Počet nahlášených stížností: | 780 |
| Z toho za letošní rok: | 259 |
| Stále v řešení: | 88 |
53%
47%
3x telefonicky mi tvrdili ze muj balicek maji, pote napsali email ze mi balicek ztratili. Odmitaji mi moznost podat reklamaci.
***
Reklamace a zaplaceni balicku.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Šulcová, mrzí nás to, ale zásilku se nepodařilo dohledat. Jelikož se jedná o zásilku s Vinted, je potřeba se obrátit přímo na Vinted. Tým Vinted se s vámi následně domluví na dalších krocích, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vinted i zasilkovna odmitli reklamaci resit. Presneji receno zasilkovna pozaduje vznest reklamaci kterou uznalo od vinted a ten ji odmita podat.
Vyjádření dTestu
Děkujeme spotřebitelce za poskytnuté vyjádření.
Jak jsme uvedli již v původním vyjádření, obecně je k reklamaci oprávněna osoba, která smlouvu se společností uzavírala. Jestliže tedy společnost nyní požaduje řešení reklamace odesílatelem, postupuje v souladu s jejími právy (za předpokladu, že smlouvu uzavíral on). Pokud však již reklamaci začala řešit s adresátkou, domníváme se, že by reklamaci měla dokončit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj stížnosti reagovat.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, ještě jednou se za celou situaci omlouváme, nicméně reklamaci je v tomto případě opravdu potřeba řešit přes odesílatele. Dokud ji odesílatel nezahájí, nemůžeme spustit reklamační řízení ani u nás. Děkujeme za pochopení, tým Zásilkovny