Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

68.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (561 z 820)

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Uvedená procenta vychází z 161 hodnocení od spotřebitelů help

#82829Chybějící akční zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2025, před 4 měsíci

Tomáš Gaidarus

Znění stížnosti

6. 8. 2025 mezi 14. a 15. hodinou na pobočce Lidl v Sedlčanech. V akčním letáku platném od 4. do 6. 8 je na straně 16 uveden Čerstvý smetanový sýr (XXL balení 300g). Na prodejně chybí. Vyprodaný není. Údajně nebyl dodán. Obsluha otevřeně přiznává, že se nejedná o výjimečný případ. Pro tento fakt zdá se kromě mé vlastní zkušenosti svědčit též množství podobných stížností na webu VašeStížnosti.


Produkt

Čerstvý smetanový sýr (XXL balení 300g)


Požadované řešení

Pokud by šlo o nezákonné jednání, měla by společnosti Lidl být udělena pokuta v odpovídající výši. V každém případě bych však jako zákazník od (slušného) prodejce očekával, že o takovéto situaci (tj. chybějícím zboží) budu jasně informován minimalně v místě prodeje, ne-li dříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2025 10:28, před 3 měsíci

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2025 10:53, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Gaidarusi,

Omlouváme se, že na naší prodejně nebylo k dispozici zboží, o které jste měla zájem. Vaši stížnost o chybějícím sortimentu jsme ihned předali nákupnímu oddělení. Uděláme maximum pro to, abychom do budoucna podobným situacím předešli.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2025 17:01, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2025 22:57, před 2 měsíci


Tomáš Gaidarus

Předán podnět k šetření krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 13:24, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 14:46, včera

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.