Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:767
Z toho za letošní rok:246
Stále v řešení:75
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 767)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#82833Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2025, před 3 měsíci

Radek Spudil

Znění stížnosti

Dne 25.7. 2025 jsem objednal doručení zboží skrze toto společnost. Zaplatil jsem doručení včetně pojištění zásilky.
Zásilku jsem odnesl do Z Boxu, Kladno, Americká ulice - Top Shop. Řádně jsem se spojil s Bluetooth s boxem. Otevřela se mi schránka a vložil jsem balík. Dvířka řádně uzavřel. V tuto chvíli přestalo spojení s boxem fungovat. Ihned jsem chtěl balík vyndat zpět, nicméně dvířka již nešla otevřít. Aplikace pro propojení s boxem nereaguje. Okamžitě volám infolinku a bylo mi řečeno, že technik prověří stav. Za pár dní volám zpět a dostanu informaci, že box je prázdný. Poté jsem podal reklamaci u společnosti zásilkovna a odpověď byla, že se zamítá z důvodu nevložení zásilky a manipulace s více boxy. Tečka.
Tohle je nesmysl a četně prohlašuji, že jsem provedl vložení zásilky přesně tak jak se má a jak v mnoha předešlých případech.
Nejde mi v tomto případě o finanční hodnotu, ale o spravedlnost. Odpověď na mou reklamaci - zamítá se, není prý důkaz o skutečném vložení balíku.


Produkt

Zásilkovna


Požadované řešení

Vrácení peněz za dopravné + hodnota zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2025 10:24, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak spotřebitel dle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2025 10:50, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Spudile, mrzí nás, že jste se dostal do této situace, ale bohužel pokud nedošlo ke správnému vložení zásilky do Z-BOXu, nemohou kolegové vaši reklamaci uznat. Podle systému nám totiž zásilka v takovém případě nebyla nikdy předána do přepravy, z toho důvodu byla reklamace zamítnuta. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2025 17:00, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2025 17:40, před 2 měsíci


Radek Spudil

Hodnocení: