| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 75 |
53%
47%
#82833Neuznaná reklamace
Dne 25.7. 2025 jsem objednal doručení zboží skrze toto společnost. Zaplatil jsem doručení včetně pojištění zásilky.
Zásilku jsem odnesl do Z Boxu, Kladno, Americká ulice - Top Shop. Řádně jsem se spojil s Bluetooth s boxem. Otevřela se mi schránka a vložil jsem balík. Dvířka řádně uzavřel. V tuto chvíli přestalo spojení s boxem fungovat. Ihned jsem chtěl balík vyndat zpět, nicméně dvířka již nešla otevřít. Aplikace pro propojení s boxem nereaguje. Okamžitě volám infolinku a bylo mi řečeno, že technik prověří stav. Za pár dní volám zpět a dostanu informaci, že box je prázdný. Poté jsem podal reklamaci u společnosti zásilkovna a odpověď byla, že se zamítá z důvodu nevložení zásilky a manipulace s více boxy. Tečka.
Tohle je nesmysl a četně prohlašuji, že jsem provedl vložení zásilky přesně tak jak se má a jak v mnoha předešlých případech.
Nejde mi v tomto případě o finanční hodnotu, ale o spravedlnost. Odpověď na mou reklamaci - zamítá se, není prý důkaz o skutečném vložení balíku.
Zásilkovna
Vrácení peněz za dopravné + hodnota zboží.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak spotřebitel dle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Spudile, mrzí nás, že jste se dostal do této situace, ale bohužel pokud nedošlo ke správnému vložení zásilky do Z-BOXu, nemohou kolegové vaši reklamaci uznat. Podle systému nám totiž zásilka v takovém případě nebyla nikdy předána do přepravy, z toho důvodu byla reklamace zamítnuta. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: