Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:772
Z toho za letošní rok:251
Stále v řešení:80
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 772)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#82845Více jak měsíc nedodaný balík ***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2025, před 3 měsíci

Rudolf Hruboň

Znění stížnosti

● 07.07.2025 předána zásilky do přepravy, dosud nedoručena
● Reklamováno → ze strany přepravce sliby prověření, inventury Z-Boxu apod., činy ale žádné


Produkt

Přeprava balíčku


Požadované řešení

Doručení a nebo náhrada za pravděpodobně ztracený balík


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2025 15:14, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak spotřebitel dle popisu pravděpodobně učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2025 10:54, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Hruboni, podle systému již zásilku reklamoval odesílatel, doporučujeme se na něj proto obrátit a domluvit se na dalších krocích přímo s ním. Věříme, že vám nabídne řešení k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2025 12:30, před 3 měsíci


Rudolf Hruboň

Dobrý den,

považuji tento případ za naprosté selhání přepravce. Formální a laxní přístup k zákazníkovi bez zájmu o včasné řešení. Zásilkovna pravděpodobně nemá žádné vnitřní kontrolní mechanismy, v rámci kterých by sama pro-aktivně řešila dlouho nedoručené zásilky a vše nechává na zákaznících. Velké zklamání, ale asi stále platí "nahoře huj, vespod fuj!".

RH

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2025 13:54, před 3 měsíci

Dobrý den, jak už bylo řečeno v předchozí odpovědi, situaci jsme řešili přímo s odesílatelem. Nikomu jinému nyní bohužel bližší detaily sdělit nemůžeme. Děkujeme za pochopení. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2025 21:40, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 09:18, před 23 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.