| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 75 |
53%
47%
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když mi zasilkovna přesměruje balíček na jiný box a já kvůli tomu musím najet několik km navíc, jestli jsi mohu zažádat o proplacení výdajů navíc, když jsem si jednu dopravu už zaplatil. Děkuji za odpověď
Zaplatit náklady navíc spojené s přesměrováním balíčku.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Přesměrování zásilky musí být v souladu s podmínkami společnosti (např. z důvodu, že je plné výdejní místo). Jestliže tomu tak není, jednalo by se ze strany společnosti o porušení smluvní povinnosti, a spotřebitel by tak mohl mít právo na náhradu škody. Více informací o této problematice se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-11287/zmena-mista-dodani-balicku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Křížová, dle všeobecných obchodních podmínek Zásilkovna odpovídá pouze za škodu skutečnou (například ztrátu či poškození), nikoliv za jakoukoli jinou škodu, jako je ušlý zisk či jiné náklady (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Nikola, tým Zásilkovny
Takže vlastně nemám právo na nic, zasilkovna si může dělat co chce, poslat si balík kam chce a já jako dopravu platící zákazník se nedomůžu ničeho, protože vlastně za dodání balíku je zodpovědný prodávající ikdyž si dopravu platím já. Tak tomu říkám dobrý byznys zasilkovno!!!
Dobrý den, paní Křížová, samozřejmě jsou nastavena určitá pravidla, kterým se doručení řídí a musíme je dodržet. Bohužel ale z vašeho příspěvku nemáme dostatek informací, abychom to mohli prověřit, prosíme proto případně o jejich doplnění. Rádi se na to podíváme. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.