Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:767
Z toho za letošní rok:246
Stále v řešení:75
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 767)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#82879Přesměrování zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2025, před 3 měsíci

Michaela Křížová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když mi zasilkovna přesměruje balíček na jiný box a já kvůli tomu musím najet několik km navíc, jestli jsi mohu zažádat o proplacení výdajů navíc, když jsem si jednu dopravu už zaplatil. Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Zaplatit náklady navíc spojené s přesměrováním balíčku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2025 16:52, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Přesměrování zásilky musí být v souladu s podmínkami společnosti (např. z důvodu, že je plné výdejní místo). Jestliže tomu tak není, jednalo by se ze strany společnosti o porušení smluvní povinnosti, a spotřebitel by tak mohl mít právo na náhradu škody. Více informací o této problematice se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-11287/zmena-mista-dodani-balicku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2025 14:15, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Křížová, dle všeobecných obchodních podmínek Zásilkovna odpovídá pouze za škodu skutečnou (například ztrátu či poškození), nikoliv za jakoukoli jinou škodu, jako je ušlý zisk či jiné náklady (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2025 15:56, před 3 měsíci


Michaela Křížová

Takže vlastně nemám právo na nic, zasilkovna si může dělat co chce, poslat si balík kam chce a já jako dopravu platící zákazník se nedomůžu ničeho, protože vlastně za dodání balíku je zodpovědný prodávající ikdyž si dopravu platím já. Tak tomu říkám dobrý byznys zasilkovno!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2025 15:09, před 2 měsíci

Dobrý den, paní Křížová, samozřejmě jsou nastavena určitá pravidla, kterým se doručení řídí a musíme je dodržet. Bohužel ale z vašeho příspěvku nemáme dostatek informací, abychom to mohli prověřit, prosíme proto případně o jejich doplnění. Rádi se na to podíváme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 10:07, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 10:40, před 7 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.