| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 75 |
53%
47%
#82901Ztráta zásilky
Dne 4.10. Mi přišel mail, že má zásilka *** nemohla být doručena do Z boxu a bude doručována druhý den. Od té doby se mnou Zásilkovna nekomunikuje, jejich virtuální asistentka mele pořád stejné nesmysly a spojit se z živým operátorem není možné.
Několikrát jsem telefonoval na jejich tel. 216216516 a pokaždé hovor zkončí u virtuální asistentky
Chtěl bych konkrétní datum, kdy zásilku dostanu, v případě, že se "stratila" kdy mne bude Zasilkovna kontaktovat a nabídne mi kompenzaci.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Borečku, bohužel se nám vaši zásilku přes veškerou snahu nepodařilo dohledat. Doporučujeme se proto obrátit na odesílatele, který by s vámi v tomto případě měl vyřešit reklamaci i případnou kompenzaci. Věříme, že vám nabídne řešení k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení: