Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:767
Z toho za letošní rok:246
Stále v řešení:75
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 767)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#82901Ztráta zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2025, před 3 měsíci

Pavel Boreček

Znění stížnosti

Dne 4.10. Mi přišel mail, že má zásilka *** nemohla být doručena do Z boxu a bude doručována druhý den. Od té doby se mnou Zásilkovna nekomunikuje, jejich virtuální asistentka mele pořád stejné nesmysly a spojit se z živým operátorem není možné.


Produkt

Několikrát jsem telefonoval na jejich tel. 216216516 a pokaždé hovor zkončí u virtuální asistentky


Požadované řešení

Chtěl bych konkrétní datum, kdy zásilku dostanu, v případě, že se "stratila" kdy mne bude Zasilkovna kontaktovat a nabídne mi kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 11:22, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2025 14:18, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Borečku, bohužel se nám vaši zásilku přes veškerou snahu nepodařilo dohledat. Doporučujeme se proto obrátit na odesílatele, který by s vámi v tomto případě měl vyřešit reklamaci i případnou kompenzaci. Věříme, že vám nabídne řešení k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.8.2025 15:20, před 3 měsíci


Pavel Boreček

Hodnocení: