Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#82914Nedodané zboží na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2025, před 4 měsíci

Marcela Jurečková

Znění stížnosti

13.8.2025 mi měla být doručena zásilka domů dle sms v 14:49-16:19 hod. 2 hodiny předem mi na mobil naskočilo upozornění na nepřijatý hovor. Mobil jsem měla celou dobu na očích. Řidič patrně vyťukal číslo a ihned zavěsil aby mobil nestačil zazvonit. Okamžitě jsem volala zpět, telefon nezvedá. Všichni jsme doma, čekáme na balíček! Stačilo zazvonit na kterýkoliv zvonek u dveří. Auto zásilkovny se však ani neobjevilo. Okamžitě mi naskočila sms, že jsem nebyla zastižena a že je balíček uložen na DEPU, kam se dostanu jen autem. Nemám auto. Hned jsem vyplnila reklamační protokol, protože jsem na webu nenašla kontaktní telefon. Termín pro vyřízení reklamace 30 dní! Pak jsem si vzpomněla, že v meilu možná tel.bude. Paní na telefonu sice milá, ale už tu reputaci nespraví. Požádala jsem raději o změnu doručení na výdejní místo, ke kterému se dostanu, protože řidič patrně někde sedí pod bukem, pokuřuje a jen vyťukává tel.čísla, která hned típne, aby měl důkaz že volal. Žádná snaha balíček doručit. Proto je dvě hodiny v předstihu, protože na adresy nezajíždí!!! Velká nespokojenost. Již nikdy více.


Produkt

Objednané zboží - Francouzské parfémy, placeno předem


Požadované řešení

Vyhodit řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 12:51, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2025 14:25, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Jurečková, omlouváme se za kurýrův postup. Je rozhodně dobře, že jste se hned obrátila na kolegy a domluvila se s nimi na řešení, abyste si zásilku mohla co nejdříve vyzvednout. Ujišťujeme vás, že z toho vyvodíme patřičné důsledky a postaráme se o to, aby se nic podobného už neopakovalo. Jedná se o selhání jednotlivce, které se už nesmí stát. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2025 21:45, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 09:24, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.