| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 75 |
53%
47%
Dne 20.7.2025 jsem odeslala zásilku z boxu.
Zásilka se ztratila.
Několikrát jsem volala operátorce
Vyslaly technika ten zásilku nenašel a podle něj jsem měnila schránky.
Ne neměnila vložila jsem to do schránky M vlevo dole
Vše jsem nahlásila, popsala
Neuznána reklamace balíček není
Musela jsem paní vrátit peníze a nemám ani zboží ani peníze za pojištění zásilky.
Všem je to líto, ale nepomůžou
Vím, žžejs tam zasilku dala a postupovala podle návodu.
Když ji nenašel technik tak ji vzal řidič a nebo tam zásilka stále je.
Zásilku mi stornovaly a já jsem bez zastání
Ručně děláme svícny 12 ks na svatbu
Vrácení peněz za pojištění zásilky
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Vztah mezi spotřebitelem a společností se řídí především uzavřenou smlouvou (resp. obchodními podmínkami společnosti) a zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách.
Jestliže zásilka nebyla řádně odeslána, jedná se o chybu spotřebitele. I přes toto pochybení se však domníváme, že spotřebitel má nárok na náhradu škody, neprokáže-li společnost, že učinila kroky nezbytné pro zabránění této škodě. Dle našeho názoru by se jednalo o škodu na převzaté věci ve smyslu § 2944 občanského zákoníku.
Dle obchodních podmínek společnosti Zásilkovna neodpovídá za škodu vzniklou na zásilce od jejího převzetí do vydání Příjemci, jestliže byla způsobena některým z důvodů v bodě 7.5 obchodních podmínek. Jedná se např. o škodu způsobenou odesílatelem, příjemcem apod.; vadou zásilky; nevhodným zabalením zásilky; o věc vyloučenou z přepravy. Nedomníváme se, že by došlo k naplnění některého z těchto bodů, jestliže spotřebitel postupoval v souladu s návodem, jak uvádí v popisu stížnosti.
Dle § 13 odst. 1 tohoto zákona za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu poštovní zásilky provozovatel odpovídá jen v rozsahu sjednaném v poštovní smlouvě. Za jinak vzniklé škody na poštovní zásilce odpovídá, jen bylo-li to v poštovní smlouvě sjednáno.
Odstavec 2 zmíněného ustanovení pak stanoví, že při ztrátě poštovní zásilky hradí provozovatel škodu ve výši ceny, kterou měla poštovní zásilka v době a místě jejího poštovního podání. Byla-li však sjednána náhrada škody v paušální výši, provozovatel hradí škodu ve výši sjednané paušální částky.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Mičánková, mrzí nás to, ale v rámci šetření jsme zjistili, že nebyly správně dodrženy pokyny v aplikaci, z toho důvodu jsme reklamaci nemohl přijmout. Zásilka je nám totiž oficiálně předána do přepravy až ve chvíli, kdy dojde k jejímu řádnému vložení do boxu, jinak za ni bohužel nemůžeme nést odpovědnost. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel v případu zasilkovnaq - ztracená zásilka nedošlo k žádnému vyřešení
Zásilkovna stále opakuje, že jsem nepostupovala podle postupu.
Vím, že jsem tam zásilku vložila, zavřela, a uzavřela v aplikaci.
Zásilkovna je asi někde v depu nechápu.
A nerozumím zasilkovne oni sami jsou pojištění proti těmto věcem a mě se snaží nepřímo obvinit, že jsem tam snad zásilku ani nedala.
Nemám nic ani zásilku ani peníze a ještě jsme paní peníze musela vrátit.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, stále platí již naše předchozí vyjádření. Bohužel v případě, že nebyla zásilka vložena správně, nelze reklamaci přijmout. Děkujeme za pochopení, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Protože je v tomto případě rozpor v popisu skutkového stavu mezi stranami, které trvají na svých stanoviscích, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.