Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:767
Z toho za letošní rok:246
Stále v řešení:75
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 767)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#82921Katastrofalní doručení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2025, před 3 měsíci

Filip Stadler

Znění stížnosti

V pondělí mi měli doručit balíček do Z- boxu dal jsem schválně box blíže domovu, aby se žena nemusela zbytečně v jejím stavu nikam trmácet. Během dne mi došla sms, že balíček bude doručen a vzápětí sms že není možný balíček vložit do Boxu a že ho dají na jiné výdejní místo na druhé straně města. Po tom co jsem se dovolal jsem se s paní domluvil že mi ho přesměruje na bližší výdejní místo takže v pořádku ovšem problém, byl ten že mi řekla že ho vezou zpátky na depo a že to bude trvat 2-3 pracovní dny než ho doručí to bylo v pondělí. Je čtvrtek a každý den tam volám a pokaždé odpověď to samé musíte počkat. Dnes ve čtvrtek volám znovu a říkám potřebuji můj balíček do zítra do pátku odjíždím na dovolenou a tam ho potřebuji a nebudu mít možnost si ho vyzvednout na to mi paní odpoví že si můžu uskladnění prodloužit o 3 týdny. Milá Zásilkovno neobjednávám si balíčky, abych si je vyzvednul za 3 týdny, ale co nejdříve. A výmluvy na to že Plzeň depo je přetížené mě absolutně nezajímá to je váš problém proto žádám nápravu a aby tu balíček byl co nejdříve. A když už se vám toto stane tak dejte pravomoc aspoň lidem na lince ať můžou dát na zásilky prio, protože tohle je katastrofa jak kdybych si objednal balíček z Indonésie.

Se Zásilkovnou NIKDY VÍC!!!!!!!


Požadované řešení

Doručit do Pátku 15.8.2025


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 13:25, před 3 měsíci

V případě, že je Vámi vybraný Z-box plný, Zásilkovna si v obchodních podmínkách (bod 4.6) vyhrazuje právo změnit místo dodání na nejbližší možné výdejní místo s ohledem na volné kapacity.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2025 14:31, před 3 měsíci

Dobrý den, podle trasování byla zásilka 15. 8. 2025 doručena. Moc se tímto omlouváme za komplikace, které vám toto zdržení způsobilo. Uděláme vše pro to, aby příště doručení proběhlo naprosto hladce. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2025 21:34, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.9.2025 04:43, před měsícem


Filip Stadler

Hodnocení: