Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 3 |
Neodeslané zboží od prodejce ** – vyhraná aukce bez minimální ceny
Dobrý den,
rád bych nahlásil problém s aukcí, kterou jsem vyhrál na aukru. Jedná se o položku "Gaara Sand Ground NARUTO/ANIME" od prodejce **.
Aukce začínala na 1 Kč, neměla stanovenou minimální cenu, a já jsem ji regulérně vyhrál. Ihned po skončení jsem uhradil celkovou částku včetně dopravy. Prodejce ovšem odmítá zboží zaslat, přestože jsem splnil veškeré podmínky aukce a zaplatil včas.
Žádám tímto o Vaše vyjádření k situaci a o pomoc s vyřešením sporu. Mým cílem je buď obdržet zakoupené zboží. Aukro zatim nereaguje .
Děkuji za pomoc a rychlé vyřízení.
S pozdravem,
Číslo transakce: ***
Gaara sand groud NARUTO/ANIME
poslaní zboží
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. "systém Aukro umožňuje Prodejcům (podnikatelům i nepodnikatelům) nabízet Zboží k prodeji třetím osobám – Kupujícím. Právní vztah z kupní smlouvy existuje tedy výlučně mezi Prodejcem a Kupujícím; do tohoto právního vztahu Provozovatel (společnost AUKRO s.r.o.) nevstupuje s výjimkou popsanou v čl. 2.1.4 obchodních podmínek. Na úpravu práv a povinností z kupní smlouvy mezi Uživateli se použijí obecné právní předpisy, zejména občanský zákoník. Je-li Prodejce Podnikatelem a Kupující Spotřebitelem, použije se též úprava spotřebitelských smluv dle § 1810 a násl. občanského zákoníku."
Dále je zde uvedeno, že pokud dojde v souvislosti se zprostředkováním možnosti uzavření kupní smlouvy prostřednictvím Aukra k poškození kupujícího, má možnost požádat Aukro o peněžitou částku za účelem zmírnění utrpěných škod. Aukro, v programu Ochrany kupujících, umožňuje, aby Kupující požádal o náhradu v případě, kdy kupující zaplatil za Předmět, ale neobdržel jej.
Pro získání náhrady v rámci programu Ochrana kupujících musí Uživatel bez zbytečného odkladu oznámit Aukru prostřednictvím kontaktního formuláře, že mu Prodejce nezaslal Předmět. Pověření pracovníci Aukra vzniklou situaci prověří a vyzvou Prodejce ke zjednání nápravy. Pokud jejich výzvy nebudou úspěšné, bude mít Kupující možnost žádat o náhradu, jež je podmíněna projevením zájmu o účast a vyplněním a odesláním žádosti, který obdrží od Provozovatele, s uvedením všech podstatných informací popisující průběh transakce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr.
Dobrý den,
stížnost jsem prověřila a ráda bych uvedla, že situace byla vyřešena. Kupujícímu (oznamovateli) byla platba za obchod vrácena a to dne 15.08.2025.
Kupující kontaktoval zákaznickou péči dne 11.8.2025. Situace byla ověřena u prodejce, který uvedl, že k prodeji zboží došlo omylem. Před vypršením času trvání nabídky se snažil tuto (neúspěšně) zrušit. Jelikož bylo z vyjádření prodejce jasné, že k dokončení obchodu nedojde, byla platba kupujícímu vrácena. Prodejce byl současně upozorněn na porušení pravidel Aukra. Tím je z naší strany situace uzavřena.
S úctou Zuzana Klhůfková, vedoucí Zákaznické péče