Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:782
Z toho za letošní rok:261
Stále v řešení:90
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 782)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#82952Zásilka nebyla doručena na výdejní místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2025, před 3 měsíci

Dagmar Lebedová

Znění stížnosti

Již po druhé se stalo že zásilkovna nedoručila zásilku na výdejní místo a ze skladu zásilku rovnou odeslala odesílateli.


Produkt

Nedoručení zásilky na výdejní místo.


Požadované řešení

Zásilkovna by samozřejmě měla zásilky doručovat na výdejní místo. Pokud z nějakého důvodu nemůže zásilku doručit měla by informoval příjemce o této skutečnosti a uvést důvod. A né napsat odesílateli že zásilka nebyla vyzvednuta příjemcem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2025 13:09, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2025 14:34, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Lebedová, pošlete nám prosím trasovací číslo této zásilky. Bez toho bohužel nemůžeme prověřit, co přesně se stalo, ani případně zajistit nápravu do budoucna. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2025 21:44, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 09:43, před 28 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.