| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 75 |
53%
47%
#82967Nedodržení výdejní doby
Dnes 19.8.2025 v 17:50 mi nemohla být vydána zásilka, z důvodu brzkého vypnutí počítače pro vydávání zásilek obsluhou výdejního místa. Přitom v sms od zásilkovny je psaná výdejní doba od 6:00 do 18:00. Jedná se o výdejní místo Potraviny Ševčíková, Medlov 169.
Když jsem se zeptal obsluhy, jestli by mohl být počítač znovu zapnut, bylo mi sděleno, že nezná heslo pro počítač.
Zásilka s elektrotechnickým materiálem
Dodržování výdejní doby dle sms zprávy a nebo změnu výdejní doby.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Jestliže však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Dobrý den, omlouváme se, otevírací doba by rozhodně měla být dodržena. Na výdejní místo si posvítíme, aby se nic podobného už neopakovalo. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: