| Počet nahlášených stížností: | 782 |
| Z toho za letošní rok: | 261 |
| Stále v řešení: | 90 |
53%
47%
Problém s dodáním
Kurýr uvedl, že se pokusil doručit váš balíček, ale nepodařilo se mu to. Obraťte se prosím na Packeta s žádostí o pomoc nebo se pokuste co nejdříve změnit termín doručení.
Pondělí
4. srpna 2025 15:23
Problém s dodáním
Zásilku se nám dnes do Z-BOXu bohužel nepodařilo doručit. Hned následující pracovní den to zkusíme znova.
Pondělí
4. srpna 2025 15:23
POžaduji vysvětlení a kompenzaci za zaplacené a neobdržené zboží včetně vysvětlení.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, v případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, probíhá opětovný pokus o doručení. Pokud ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Pakliže tak neučiní, dojde k přesměrování zásilky automaticky. Tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Spotřebitelka nás informovala, že uvedený postup nebyl proveden. Stížnost proto přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla reagovat na vývoj případu.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, bohužel nemáme bližší údaje, například trasovací číslo zásilky, abychom to mohli blíže prověřit. Nicméně v posledních dnech došlo ke změně našeho procesu, zákazníci si nově v mobilní aplikaci Zásilkovna mohou nastavit Preference doručení (https://www.zasilkovna.cz/blog/z-box-se-muze-zaplnit-ale-darky-dorazi-vcas-jak-nastavte-si-v-appce-preference-doruceni). Díky tomu zásilku vždy doručíme na místo, které zákazníkovi vyhovuje, a nedojde k dalšímu zdržení. Moc se omlouváme za komplikace, které jste měla s touto zásilkou. V budoucnu už by se díky novince nic podobného nemělo opakovat. Nikola, tým Zásilkovny