Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:767
Z toho za letošní rok:246
Stále v řešení:75
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 767)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83013Nemožné odeslat zásilku přes Z-Box přes kod obdržený od e-shopu, strašná komunikace s virtuální asistentkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2025, před 3 měsíci

Renata BAlko

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych odeslala zpět zboží e-shopu prostřednictvím kodu od e-shopu zdarma. Pobočka s živými lidmi byla zavřena, přes z-box to nefunguje. Snaha dorozumět se s virtuální asistentkou pouze znamená úplně zbytečnou ztrátu času. Služba opravdu velmi špatná.


Produkt

Mám kod pro zaslání zdarma ** , vygenerovaný dnes.


Požadované řešení

Ráda bych zjistila, jak mohu včas svou zásilku odeslat a to pokud možno bez zbytečného plýtvání časem marným hledáním v katalogu častých otázek nebo zbytečnou snahou dorozumět se s virtuální asistentkou, která vyžaduje nadiktování nebo napsání trasovacího č. zásilky, nenechá mi ho ale nadiktovat popř. hlásí, že nerozumí, když číslo napíšu na telefon a potvrdím mřížkou, jak požadovala, chce pro změnu nadiktovat, nadiktování nerozumí. Hrozná komunikace a ztráta času. Prosím o pobočku s živým člověkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2025 16:18, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2025 15:13, před 2 měsíci

Dobrý den, přes Z-BOX lze odeslat pouze zásilky, které sama zaplatíte v aplikaci Zásilkovna ve vašem telefonu, nebo zásilky s číselným kódem z portálů Vinted a Aukro. Pokud máte kód pro podání, který v aplikaci vytvořil někdo jiný než vy, například e-shop, rádi zásilku přijmeme v jednom z našich kamenných podacích míst. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 10:14, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 10:41, před 6 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.