Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:767
Z toho za letošní rok:246
Stále v řešení:78
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (488 z 767)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 108 hodnocení od spotřebitelů help

#83015Zboží doručeno na jinou adresu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2025, před 3 měsíci

Jan Musil

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží v eshopu a to dvě zásilky přes dopravní společnost Zásilkovna na adresu zásilkovny Březinova 398,Horní Cerekev 39403.Zboží mi ale bylo doručeno na jinou adresu o patnáct kilometrů jinam bez nějaké domluvi či kontaktu pouze mi sms oznámili že si mám zásilky vyzvednout na úplně jiné adrese než jsem si uvedl.


Produkt

Číslo zásilky Z **,Číslo zásilky Z ***


Požadované řešení

Vrácení platby za dopravu.Neprovozování zásilkovny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2025 16:20, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2025 15:15, před 2 měsíci

Dobrý den, podle trasování byly obě zásilky vráceny zpět odesílateli, doporučujeme se proto obrátit přímo na něj a domluvit se s ním na dalším postupu. Věříme, že záležitost dořeší k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 10:19, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 10:42, před 6 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.