| Počet nahlášených stížností: | 780 |
| Z toho za letošní rok: | 259 |
| Stále v řešení: | 88 |
53%
47%
Zásilkovna vždy na tomto fóru jako odpověď napíše že mám poslat trasovací číslo zásilky,přesto že jsem jim ho již několikrát posílala. Prostě je to stále dokola tedy k ničemu
Zásilkovna není schopna řešit stížnost.
Přestanu používat služby Zásilkovny.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Z popisu stížnosti není jasné, zda spotřebitel řeší konkrétní problém nebo se jedná o obecné dotazy na společnost.
Pokud by však nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Lebedová, dohledala jsem na tomto portálu od vás tři předchozí stížnosti, ke všem jsme vám odpověděli následovně:
Stížnost #82584 - zde jste vyplnila trasovací číslo, na základě toho jsme vám poslali konkrétní vyjádření
Stížnost #82858 - zde jste ve stížnosti žádné trasovací číslo neuvedla, nemáme proto dostatek informací a požádali jsme o jejich doplnění, bez toho se nemůžeme konkrétně vyjádřit
Stížnost #82952 - zde jste ve stížnosti žádné trasovací číslo neuvedla, nemáme proto dostatek informací a požádali jsme o jejich doplnění, bez toho se nemůžeme konkrétně vyjádřit
Pořád platí, že vaše zásilky rádi prověříme, jakmile nám trasovací čísla k jednotlivým stížnostem doplníte.
Předem děkujeme.
Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.