| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 75 |
53%
47%
#83061Nedoručení zásilky na adresu
Podle sledování zásilek měla Zásilkovna doručit zásilku č.: *** na adresu dne 20.8.2025, ale nedoručila. Podání reklamace je Zásilkovnou úmyslně znemožněno, protože odesílatel reklamace neobdrží PIN na telefon. Na centrále lze hovořit pouze s automatem a když je ohodnocen nejhorší známkou, tak ihned ukončí hovor. Přes Zásilkovna již nic posílat nebudu!!!!
číslo zásilky ***
Zásilkovna by měla mít snahu problém vyřešit a ne nereagovat a spoléhat se na to, že informace ve sledování zásilek jsou věrohodně uvedeny!!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Chábe, reklamaci v případě, že zásilka nebyla doručena, může podat pouze odesílatel, doporučujeme se proto obrátit přímo na něj. Případně kontaktujte zákaznickou podporu přes kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular) a vyplňte dotaz "Kde je moje zásilky". Formulář vás takto pustí do dalšího kroku a případ se dostane hned ke správným kolegům, kteří se postarají o řešení. Nikola, tým Zásilkovny
Dle doporučení v emailu od Zásilkovna jsem dnes tj 10.9.2025 vyplnil a odeslal formulář "Kde je moje zásilka" pod č. 2577933. Potvrzení o přijetí jsem obdržel. Očekávám reakci od doručovací společnosti.
Vyjádření dTestu
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj stížnosti reagovat.
Dobrý den, pokud zákazník kontaktoval kolegy, měli by mu zaslat vyjádření přímo oni. Případně pokud nakonec k doručení zásilky nedošlo, doporučujeme ji reklamovat skrze odesílatele, který by se s příjemcem měl dohodnout na řešení dle vlastních smluvních podmínek. Tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Od prodejce mi byl byl vrácený obnos za nedodané zboží.