| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Platil jsem balíček kartou 2x mi střihli částku a balíček jsem stejně musel zaplatit hotově ženská na podpoře v Zásilkovně nepříjemná a že trva klidně měšci než je dostanu zpátky tak mě vytočila do běla samozřejmě žádná náhrada nic
Strhli mi peníze za zásilku kterou mi nedali
Chci odškodnění byli to poslední peníze do výplaty teď nemam ani na jidlo
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží a služby, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno. Druhou platbu, která neodpovídá žádnému protiplnění ze strany společnosti a která nemá základ v předchozí objednávce spotřebitele, je povinna společnost vydat.
V opačném případě se z její strany jedná o zadržování peněžních prostředků bez právního důvodu, tedy o tzv. bezdůvodné obohacení.
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Nejedlý, je dobře, že situaci řešíte se zákaznickou podporou. Prosíme, vyčkejte na dalším zprávy od kolegů, udělají maximum pro to, aby vše co nejrychleji dořešili k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.