Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:779
Z toho za letošní rok:258
Stále v řešení:87
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 779)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83104Ulozeni baliku na Zbox

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2025, před 3 měsíci

Marie Jurašková

Znění stížnosti

U dodavatele nebyla moznost zvolit adresu boxu, kde chci zbozi dorucit. Tak jsem ihned kontaktovala zasilkovnu, na jakou adresu bych chtela zbozi odeslat. Bylo mi sdeleno, ze tohle si vybirat nemuzu. Tak jsem koukla na webovky a zadala zmenu vydejniho boxu. Svete div se, tato nabizena moznost proste nefunguje ! Ihned mi napsali, ze toto absolutne neni mozne a na dotaz, proc mi neni zboží doruceno do boxu v miste bydliste, ale nekde do boxu ve vedlejsim meste s nedostupnosti mhd uz mi nikdo neodpovedel. A bohuzel to neni poprve, kdy nabizi moznost zmeny ale tuto zmenu proste provest nejde. Vzdy prijde z jejich strany odmitnuti a bez vysvetleni davaji baliky uplne na neslyslne mista.


Produkt

Zmena vydejniho mista


Požadované řešení

Byla bych opravdu vdecna, kdyby tato sluzba zacala konecne fungovat. Pokud nabizim moznost zmeny vydejniho mista, tak by se kntomu tato spolecnost mela stavet jinak, nez vzdy raznym odmitnutim. Ja bych klidne na balicek cekala, pokud jsou boxy zaplnene, ale je nesmysl poslat zbozi nekde, kde se clovek nedostane.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 09:02, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2025 16:10, před 2 měsíci

Dobrý den, možnost změny výdejního místa slouží pro výjimečné případy, například když je původní plné z důvodu kapacity. Místo pro doručení objednávek z tohoto e-shopu vybíráme podle toho, jak je blízko od vámi zadané adresy, jestli má volno a jakou má otevírací dobu. Výběr probíhá podle nastavení systému a kromě zmíněných kritérií musíme zohledňovat také požadavky na efektivitu při doručování ze strany e-shopu.

Přesměrování na jiné místo není možné, a proto vás prosíme o vyzvednutí na výdejním místě, které bylo automaticky zvoleno.

Omlouváme se za komplikace a prosíme o pochopení, v tomto případě vám nemůžeme vyjít vstříc. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 10:28, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 10:46, před 9 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.