| Počet nahlášených stížností: | 779 |
| Z toho za letošní rok: | 258 |
| Stále v řešení: | 87 |
53%
47%
U dodavatele nebyla moznost zvolit adresu boxu, kde chci zbozi dorucit. Tak jsem ihned kontaktovala zasilkovnu, na jakou adresu bych chtela zbozi odeslat. Bylo mi sdeleno, ze tohle si vybirat nemuzu. Tak jsem koukla na webovky a zadala zmenu vydejniho boxu. Svete div se, tato nabizena moznost proste nefunguje ! Ihned mi napsali, ze toto absolutne neni mozne a na dotaz, proc mi neni zboží doruceno do boxu v miste bydliste, ale nekde do boxu ve vedlejsim meste s nedostupnosti mhd uz mi nikdo neodpovedel. A bohuzel to neni poprve, kdy nabizi moznost zmeny ale tuto zmenu proste provest nejde. Vzdy prijde z jejich strany odmitnuti a bez vysvetleni davaji baliky uplne na neslyslne mista.
Zmena vydejniho mista
Byla bych opravdu vdecna, kdyby tato sluzba zacala konecne fungovat. Pokud nabizim moznost zmeny vydejniho mista, tak by se kntomu tato spolecnost mela stavet jinak, nez vzdy raznym odmitnutim. Ja bych klidne na balicek cekala, pokud jsou boxy zaplnene, ale je nesmysl poslat zbozi nekde, kde se clovek nedostane.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, možnost změny výdejního místa slouží pro výjimečné případy, například když je původní plné z důvodu kapacity. Místo pro doručení objednávek z tohoto e-shopu vybíráme podle toho, jak je blízko od vámi zadané adresy, jestli má volno a jakou má otevírací dobu. Výběr probíhá podle nastavení systému a kromě zmíněných kritérií musíme zohledňovat také požadavky na efektivitu při doručování ze strany e-shopu.
Přesměrování na jiné místo není možné, a proto vás prosíme o vyzvednutí na výdejním místě, které bylo automaticky zvoleno.
Omlouváme se za komplikace a prosíme o pochopení, v tomto případě vám nemůžeme vyjít vstříc. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.