| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 78 |
54%
46%
Po doručování zásilek na různá místa,jsem z důvodu časově omezeného vyzvedávání žádala info zásilkovny o přesměrování zásilek do Z-boxu v místě mého bydliště.Odpovědí bylo,že aktivní zásilka,kterou jsem v té době čekala,již přesměrovat nelze,a zásilky se snaží doručit co nejblíže uvedené adrese.Odpověděla jsem,že si přeji doručování do již zmiňovaného Z-boxu,který je nejblíže(mezitím už tam 1x bylo doručeno).O té doby jsou zásilky ukládány na jiná,nová místa,vzdálená přes půl města.Z toho usuzuji,že přes opakované žádosti je takto konáno záměrně.
stížnost na jednání info centra zásilkovny
kontakt na odpovědné odd.pro stížnost info centra pro zákazníky,popř.pomoc v řešení problému
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Dlouhá, můžeme vás ujistit, že nikdo ze zaměstnanců ručně místo doručení nemění. Místo pro doručení totiž vybírá automaticky systém podle toho, jak je blízko od vámi zadané adresy, jestli má volno a jakou má otevírací dobu. Výběr probíhá podle nastavení systému a kromě zmíněných kritérií musíme zohledňovat také požadavky na efektivitu při doručování ze strany e-shopu. Přesměrování na jiné místo není možné, a proto vás prosíme o vyzvednutí na výdejním místě, které bylo automaticky zvoleno. Děkujeme za pochopení. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.