Počet nahlášených stížností: | 698 |
Z toho za letošní rok: | 177 |
Stále v řešení: | 80 |
Ztráta zásilky, zásilkovna tvrdí, že má přepravce, přepravce tvrdí, že nebyla nachystána v koši na přepravu. Někam se dovolat a domluvit je dvoudenní záležitost.
Okamžité zjištění kde zásilka je a přednostní okamžité doručení.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, doporučujeme v této situaci řešit věc přímo s odesílatelem. Ten s námi případně může dořešit reklamaci. Dokud totiž zásilka není doručena, může ji reklamovat jen odesílatel. Nikola, tým Zásilkovny