Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:698
Z toho za letošní rok:177
Stále v řešení:80
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (421 z 698)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 97 hodnocení od spotřebitelů help

#83111Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2025, před 16 dny

Zuzana Bedrunkova

Znění stížnosti

Ztráta zásilky, zásilkovna tvrdí, že má přepravce, přepravce tvrdí, že nebyla nachystána v koši na přepravu. Někam se dovolat a domluvit je dvoudenní záležitost.


Požadované řešení

Okamžité zjištění kde zásilka je a přednostní okamžité doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 10:18, před 14 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2025 16:13, před 7 dny

Dobrý den, doporučujeme v této situaci řešit věc přímo s odesílatelem. Ten s námi případně může dořešit reklamaci. Dokud totiž zásilka není doručena, může ji reklamovat jen odesílatel. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.