Počet nahlášených stížností: | 698 |
Z toho za letošní rok: | 177 |
Stále v řešení: | 80 |
Dne 18.8 mi měl být doručován balík.Z důvodu plne kapacity z boxu..(i když tam každý den jezdí kurýr který ho plnit) nemohla být zasilka doručena. Přes emaily a telefonáty je 2. Září a balíček stále nemám, taktéž v žádné vyjádření nikoho, kde je, kompenzaci či samotný balíček. Přes celou zeměkouli dopravit zvládnou, po ČR však problém.
Opakovane jsem vyplňovala formulář i volala..bez odezvy.
Kompenzace, doručení balíčku!!!
|
Tweet |
Na základě informací poskytnutých spotřebitelem se domníváme, že chtěl jako subjekt označit společnost Zásilkovna. Z tohoto důvodu jsme na něj stížnost přeřadili.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Laurinová, mrzí nás to, ale vaši zásilku se nepodařilo přes veškerou snahu dohledat. Doporučujeme se proto obrátit na e-shop, kde vám pomohou s reklamací. Věříme, že vám nabídne řešení k vaší spokojenosti. Omlouváme se za komplikace. Nikola, tým Zásilkovny