| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Předmět: Stížnost na nedoručení zásilky č. ***
Vážení,
obracím se na Vás se stížností ohledně nedoručené zásilky č. ***, která měla být doručena dne 2. 9. 2025 kurýrem na mou adresu. V ranních hodinách mi byla doručena SMS s informací, že kurýr dorazí mezi 17:19 a 18:49. Bohužel se kurýr v uvedeném čase nedostavil, neobdržela jsem žádné další oznámení ani vysvětlení, a zásilka byla bez mého souhlasu uložena na výdejní místo ve Skalné.
Zásilka obsahovala školní potřeby, které jsem nutně potřebovala nejpozději 3. 9. pro svého syna. Vzhledem k tomu, že bude k vyzvednutí až 4. 9., již o ni nemám zájem. Zásilku jsem si objednala s placenou službou doručení na adresu právě z důvodu časové naléhavosti.
Žádám Vás o vysvětlení situace a o vrácení balíku zpět odesílateli bez sankcí . Věřím, že tuto záležitost vyřešíte co nejdříve k mé spokojenosti.
S pozdravem, Anna Štulcová
č. *** zásilka bez omluvy nedoručena na adresu
Požaduji vrácení zásilky č. *** zpět odesílateli, jelikož nebyla doručena dle sjednaných podmínek. Zásilka měla být doručena kurýrem na adresu, což se nestalo, a tím došlo k porušení smluvních podmínek. Z tohoto důvodu odmítám hradit jakékoli sankce nebo poplatky spojené s vrácením zboží.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Štulcová, moc se za situaci omlouváme. Podle systému již kurýrův postup prověřili kolegové a nabídli vám znovu doručení na vaši adresu, které jste ale odmítla. Pokud si zásilku nakonec nevyzvednete, automaticky ji vrátíme zpět odesílateli. Mrzí nás komplikace, které vám tímto vznikly. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.