Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:698
Z toho za letošní rok:177
Stále v řešení:80
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (421 z 698)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 97 hodnocení od spotřebitelů help

#83150To je snad vtip ne?

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2025, před 12 dny

Josef Bičiště

Znění stížnosti

Zkusím to stručně, slušně. 2 dny doručujete manželce balíček do boxu, který je plný (nenapadne vás ho dát do jiného boxu poblíž a necháte ho válet někde Bůh ví kde) a třetí den po vyzvednutí na pobočce Zásilkovna balík v roztrhané, skoro až pošlapané, krabici. No a obsah? Šampony po celé krabici. Pouze jedna položka z 5ti zůstala nepoškozená. Znovu se zeptám, to je vtip ne?


Produkt

Šampony a vlasová kosmetika.


Požadované řešení

Požadované řešení? Třeba si dávat pozor na balíky? Být tam skleničky tak máme střepy?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2025 12:49, před 10 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2025 16:29, před 7 dny

Dobrý den, na balíčky dáváme velký pozor, aby se nic podobného nestalo, je ale potřeba také dodržovat naše přepravní podmínky, aby byla přeprava bezpečná. Tekuté zboží je vyloučeno z přepravy, nemáme totiž podmínky pro to, abychom mohli zajistit, že bude mít doručení tekutin hladký průběh. Doporučujeme se proto v budoucnu tímto zákazem řídit, aby byly v bezpečí zásilky nejen vaše, ale i zásilky ostatních zákazníků. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.