Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

68.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (560 z 820)

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Uvedená procenta vychází z 161 hodnocení od spotřebitelů help

#83183Nevracení peněz za vrácené zboží.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2025, před 2 měsíci

Zdenek holy

Znění stížnosti

Dobrý den

do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze za zboží, které jsem objednal na e-shopu. Zboží mi přišlo poškozené a nešlo ho vyměnit, proto jsem musel zboží objednat nové, tedy i za nové zboží znovu zaplatit i když jsem původní (poškozené) zboží již vrátil. Do dnešního dne mi za původní zboží peníze vráceny nebyly. Z uvedeného důvodu jsem napsal níže uváděný dopis, který jsem zaslal jako odpověď k emailu na který mi přišel dobropis, že peníze mi přiznáváte, avšak do dnešního dne neposkytujete. Proto Vám píši níže uváděný dopis a žádám zaslání peněz na účet (např. ***).

Děkuji Holý

Dobrý den
urguji vrácení svých peněz,

neboť jsem byl nucený objednat další ten samý produkt a v současné době mám za jeden produkt provedené dvě platby. V současné době potřebuji řezat polystyren, který nemám, neboť peníze mám stále u Vás.
A to Vám ani neříkám, že nový produkt, který jsem již zaplatil, je rovněž v rohu poničené, sice není ulomený (jako ten původní), ale nedělá to hezký dojem. Foto Vám posílám v příloze, neboť věřím, že si zjednáte nápravu, neboť zřejmě půjde o nějaký systémový problém, neboť obal je neporušený a tak k poškození musí docházet již při balení.

Děkuji Holý


Požadované řešení

Zaslat peníze na mnou zadaný účet, případně zaslat na email doklad, který po vytištění proplatí každá prodejna Lidl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2025 15:14, před 2 měsíci

Pokud spotřebiteli přišel vadný produkt, je možné uplatnit reklamaci.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2025 15:31, před 2 měsíci

Dobrý den, pane Holý, v tomto případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, kolegové s Vámi situaci dořeší. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2025 09:49, před 2 měsíci


Zdenek holy

Kontaktoval jsem zákaznické centrum, kde je chatbot Lia, která mi sdělila, že se mi do 24 hod někdo ozve, což jsem již absolvoval několikrát a proto jsem napsat výše uvedenou stížnost. Takže se stále nic neděje, peníze i zboží mají na účtech a ve skladě a budeme tedy čekat dalších 24 hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 13:11, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2025 15:28, před 23 dny

Spotřebitel nás informoval, že mu byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.