| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 5 |
68%
32%
Dobrý den
do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze za zboží, které jsem objednal na e-shopu. Zboží mi přišlo poškozené a nešlo ho vyměnit, proto jsem musel zboží objednat nové, tedy i za nové zboží znovu zaplatit i když jsem původní (poškozené) zboží již vrátil. Do dnešního dne mi za původní zboží peníze vráceny nebyly. Z uvedeného důvodu jsem napsal níže uváděný dopis, který jsem zaslal jako odpověď k emailu na který mi přišel dobropis, že peníze mi přiznáváte, avšak do dnešního dne neposkytujete. Proto Vám píši níže uváděný dopis a žádám zaslání peněz na účet (např. ***).
Děkuji Holý
Dobrý den
urguji vrácení svých peněz,
neboť jsem byl nucený objednat další ten samý produkt a v současné době mám za jeden produkt provedené dvě platby. V současné době potřebuji řezat polystyren, který nemám, neboť peníze mám stále u Vás.
A to Vám ani neříkám, že nový produkt, který jsem již zaplatil, je rovněž v rohu poničené, sice není ulomený (jako ten původní), ale nedělá to hezký dojem. Foto Vám posílám v příloze, neboť věřím, že si zjednáte nápravu, neboť zřejmě půjde o nějaký systémový problém, neboť obal je neporušený a tak k poškození musí docházet již při balení.
Děkuji Holý
Zaslat peníze na mnou zadaný účet, případně zaslat na email doklad, který po vytištění proplatí každá prodejna Lidl.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebiteli přišel vadný produkt, je možné uplatnit reklamaci.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Holý, v tomto případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, kolegové s Vámi situaci dořeší. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl s.r.o.
Kontaktoval jsem zákaznické centrum, kde je chatbot Lia, která mi sdělila, že se mi do 24 hod někdo ozve, což jsem již absolvoval několikrát a proto jsem napsat výše uvedenou stížnost. Takže se stále nic neděje, peníze i zboží mají na účtech a ve skladě a budeme tedy čekat dalších 24 hodin.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel nás informoval, že mu byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.