| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Objednala jsem si zboží s dopravou přes Zásilkovnu s doručením na adresu.
8.9. jsem obdržela SMS s přibližným časem doručení.
Zásilka mi doručena nebyla, nikdo nevolal ani nepsal.
9.9. jsem obdržela email, že zásilka je ''na základě domluvy s kurýrem, či z důvodu nezastižení na adrese doručení, uložena na výdejním místě''.
Nevadilo by mi vyzvednout si zásilku na výdejním místě, i když jsem si uhradila dražší dopravu s doručením na adresu. Ale výdejní místo, které si vybrali pro uložení mé zásilky je 25 km daleko! Přitom v místě mého bydliště je nejméně 20 výdejních míst, kam šlo zásilku uložit.
Žádám doručení zásilky.
Jedná se o zásilku č. *** s doručením na adresu.
Doručení zásilky.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, v případě, že jste si objednal službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouváme, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když se na nás obrátíte skrze kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Následně průběh doručení ověříme a případně zjednat nápravu. Nikola, tým Zásilkovny
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.