Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83188Ztráta zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2025, před 3 měsíci

Petra Vurbsova

Znění stížnosti

Podle trasovaní zásilky byl balíček doručen a předán.
Bohužel se tak nestalo. Při převzetí jakékoliv zásilky je nutné ať na poště, nebo kurýrem aby se příjemce podepsal . Na dotaz, kdo balíček převzal mi bylo sděleno, že podpis je FIRMA. Podepsat se jménem má svůj důvod, aby se třeba dohledala zásilka? Jelikož jsem překročila lhůtu 20 dní, tak peníze ani balíček neuvidím.
Takže mažu aplikaci a už nikdy více


Požadované řešení

Vyřešeno zamítnuto


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2025 16:53, před 3 měsíci

Nejsme si jisti na koho stížnost směřuje, ale z popisu nám vyplývá, že by se mohlo jednat o společnost Zásilkovna, proto na ni stížnost přeřazujeme.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Bod 8.2 obchodních podmínek dané společnosti ale uvádí, že reklamaci ztráty zásilky včetně nároku na náhradu škody za ztrátu Zásilky je odesílatel povinen uplatnit do dvaceti kalendářních dní od data předání zásilky Zásilkovně. V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2025 16:35, před 3 měsíci

Dobrý den, moc se omlouváme. Kurýr by měl předat balíček pouze osobám, které znají heslo pro převzetí. Řešila jste prosím tuto situaci s kolegy ze zákaznické podpory? Měli by vám pomoci zásilku dohledat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 10:40, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 11:04, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.