| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Zásilka***byla zásilkovou přesměrována na Týnská 21,do z boxu na místo 700 vzdáleného od bydliště, i když prodejna PC alfa je 50m od bydliště. Prodejna mi potvrdila,,že v době přijetí z celnice i další dny měla na balíček místo.
Vždy preferovat místo doručení zásilky, možnost přesměrování na původní místo doručení. Možnost mluvit s živým asistentem.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Pěkný den, místo pro doručení objednávek z tohoto e-shopu vybíráme podle toho, jak je blízko od vámi zadané adresy, jakou má předpokládanou kapacitu v době objednávky a jakou má otevírací dobu. Výběr probíhá podle nastavení systému a kromě zmíněných kritérií musíme zohledňovat také požadavky na efektivitu při doručování ze strany e-shopu. Takto alespoň probíhá výběr místa doručení v případě, že si v košíku tohoto e-shopu vyberete doručení "Standard". Pokud vám vybraná místa ne vždy vyhovují, doporučujeme v košíku příště zvolit druhou možnost doručení s názvem „Klikni a vyzvedni“ (click and collect), která je přímo v aplikaci e-shopu a nachází se hned pod standardní možností doručení. Při výběru této možnosti vám zásilku doručíme přímo na vámi vybrané místo. Upozorňujeme, že tahle varianta doručení nemusí být dostupná při každému nákupu, e-shop ji zákazníkům zobrazuje podle vlastních kritérií. Za tým Zásilkovny Nikča