Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:937
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

2.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (22 z 937)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#83196Zasílání bylo zrušeno telefonicky před půl rokem.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2025, před 2 měsíci

Hana Stollová

Znění stížnosti

Vše bylo zaplaceno před zrušením dalších objednávek, telefonicky zrušeno cca před půl rokem, nic platit nebudu-nemám za co. Zkoušejte to jinde.Opovažte se mi něco zasílat! BYLO VŠE ŘÁDNĚ ZRUŠENO!!!!!!Stollová Hana


Produkt

Produkt byl neúčinný, proto jsem dávno zrušila!


Požadované řešení

Nemám žádné zboží, zastavení zásilek bylo řádně zrušeno, byl mi zaslán vymáhací dopis s výhružkou exekuce, žádám o vyřešení okamžitě. Stollová Hana 10.9.2025


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2025 12:47, před 2 měsíci

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou a upozornit společnost na to, že si spotřebitel nic dalšího neobjednal, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

I přesto však spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou výše. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

Zároveň je poplatek za vymáhání skrze inkasní agenturu podle judikatury neoprávněný (dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008).

Případnou exekuci je možné provést pouze na základě pravomocného soudního rozhodnutí, není tak možné, aby exekuci samovolně prováděla inkasní agentura.

Dříve jsme uváděli jako adresu společnosti P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. Byli jsme však informováni spotřebiteli, že tato adresa již není funkční a případné zásilky zaslané na tuto adresu se odesílatelům vrací jako nedoručené. Spotřebitelé však také uvedli, že společnost na aktuálních fakturách uvádí adresu společnosti Stander World s.r.o., Sokolská třída 1263/24, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava a P.O.BOX 53, 120 00 Praha 2. Dle informací od jiného spotřebitele je pak možné společnost kontaktovat skrze datovou schránku zm2wahe.

K výmazu osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí po zaslané žádosti spotřebitelem o výmaz těchto údajů, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 16:16, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.