Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:783
Z toho za letošní rok:262
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 783)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83210Nedodání hodnotné zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2025, před 3 měsíci

Nikola Benková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 1. 9. jsem podala zásilku č. ***, která byla ještě tentýž den (asi do 2 hodin) odvezena kurýrem. Od té doby však o ní není žádná stopa.

Po 3 dnech jsem volala na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že je to neobvyklé, ale mám zavolat až po 5 dnech. Když jsem volala znovu, stav zásilky se nezměnil a bylo mi řečeno, že zásilka nebyla nalezena a že mám podat reklamaci, která údajně vyvolá ještě jedno dohledávání.

Všechny ostatní zásilky z mé várky byly naskenovány, pouze tato nikoliv. Jedná se o hodnotnou zásilku, kterou jsem si bohužel nepojistila, protože jsem s takovým scénářem vůbec nepočítala – a nyní toho velmi lituji.

Dnes je to již 11 dní od podání a stále nemám žádné informace o tom, kde se moje věci nacházejí.

Prosím o rychlou nápravu a dohledání zásilky.

Děkuji.


Požadované řešení

Prosím o rychlou nápravu a dohledání zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2025 13:38, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Bod 8.2 obchodních podmínek dané společnosti ale uvádí, že reklamaci ztráty zásilky včetně nároku na náhradu škody za ztrátu Zásilky je odesílatel povinen uplatnit do dvaceti kalendářních dní od data předání zásilky Zásilkovně. V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 16:25, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 15:44, před 16 dny

Dobrý den, moc se za tuto situaci omlouváme. Podle trasování zásilky byla zásilka 16. 9. doručena, je tomu tak? Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.