Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:783
Z toho za letošní rok:262
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 783)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83211Záměna, ztráta nebo odcizení zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2025, před 3 měsíci

Lukáš Müller

Znění stížnosti

Dne 10. 9. 2025 jsem si v Z-boxu vyzvedl zásilku s trasovacím číslem ***, která měla obsahovat akční kameru GoPro (původní trasovací číslo odesílatele: ***).

Po otevření balíku jsem ale zjistil, že obsah vůbec neodpovídá deklarovanému. Uvnitř byla pouze krabice plná zmuchlaných novin a malá krabička s toaletním papírem. Přikládám fotografie a screenshoty z doručování, které tento stav dokládají.

Zásilka byla doručena v jiné krabici, než ve které ji odesílatel poslal. Domnívám se tedy, že došlo k manipulaci s obsahem během přepravy. Tímto považuji zásilku za ztracenou.

Kameru jsem chtěl využít na nadcházející dovolené, takže mi tato situace způsobila nejen finanční škodu, ale i velkou komplikaci.

Očekávám rychlou a transparentní reakci.

S pozdravem,
Lukáš Müller


Požadované řešení

Žádám proto Zásilkovnu o:
• okamžité prošetření celé záležitosti,
• sdělení jasného postupu, jak bude situace vyřešena,
• náhradu škody v plné výši hodnoty ztraceného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2025 13:41, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Doporučujeme tedy, aby se spotřebitel obrátil na odesílatele s žádostí o řešení problému.

Zboží by mělo být doručeno v souladu s pokyny spotřebitele, pokud tomu tak nebylo, může spotřebitel dodání reklamovat.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 16:24, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 15:48, před 16 dny

Dobrý den, pane Müllere, velmi nás mrzí, že jste se s tímto setkal, obzvláště když se jednalo o předmět, který jste potřeboval na dovolenou. Omlouváme se za to. Co se týče případné reklamace, dokud zboží není doručeno, doporučujeme ji řešit přímo s odesílatel. Ten následně vše vyřídí přímo s námi a dohodneme se na finálním postupu. Ještě jednou se omlouváme z veškeré komplikace. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.