| Počet nahlášených stížností: | 782 |
| Z toho za letošní rok: | 261 |
| Stále v řešení: | 90 |
53%
47%
Na zásilku jsem čekal dost dlouho, již byla několik dní v depu, poté co se v aplikaci zobrazilo že je v Zboxu jsem ji šel vyzvednou, bohužel nastal problém s otevřením Zboxu. Ihned jsem kontaktoval podporu nejprve s robotem 1O minut, poté 15 minut než mě přepojili na živého operátora jsem poslouchat relaxační hudbu na jejich záznamníku. Nemluvím o tom, že v eshopu byla adresa dodání na adresu, ne do boxu! Po dovolání se na linku mi bylo sděleno, že musí být balík vyzvednut technikem, bude odvezen na depo a odtud pojede do kamenné výdejny. Na balík čekám dalších 14 dní a dost mi to znepříjemnilo život. Po opětovném kontaktování zásilkovny vám odpoví na druhý den, že se balík pohybuje na depu. Opravdu takový problém ?!!!!!
Možná lepší organizace, kontrola funkčnosti z boxu a nebo rychlejší forma reklamací
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, pane Halamo, omlouváme se za tuto situaci. Je rozhodně dobře, že jste okamžitě kontaktoval zákaznickou podporu. Kolegové udělají, co bude v jejich silách, aby záležitost vyřešili co nejdříve, prosíme proto o trpělivost. Jakmile mají nové zprávy, měli by se hned ozvat a domluvit se s vámi na dalších krocích. Mrzí nás komplikace, které vám to způsobilo. Nikola, tým Zásilkovny