| Počet nahlášených stížností: | 782 |
| Z toho za letošní rok: | 261 |
| Stále v řešení: | 90 |
53%
47%
Jelikož jste nám nedodali balíček z TEMU (***), kdy jste nám sdělili, že byl problém s dodáním, že jste nemohli balíček doručit do Z-Boxu a pokusíte se ho doručit druhý den, tak jsme tedy 3x volali, kde se nás ujmul robot Zita a posléze zase jiný robot.
Samozřejmě nic jsme/jste nevyřešili, neboť ti pitomý roboti omílají stále stejné obraty dokola, ale na živého člověka vás nepřepojí, protože se od nich dozvíte, že řeší jen složité věci.
Takže výsledek je takový, že se sice balíček našel, ale posíláte ho zpět TEMU a mi chceme vědět PROČ A Z JAKÉHO DŮVODU ? Chyba byla na Vaší straně, ne na naší, takže prosím o odpověď z jakého důvodu jste toto udělali.
A jelikož si vše nahráváte, tak prosím pro budoucí volající, když vás někdo žádá, že chce živého člověka, tak ho laskavě přepojte, bylo by to od vás velmi dospělé a slušné a ne že vlastně volajícího pošlete "do všech mezí".
Služby Zásilkovny jsou v poslední době otřesné...
TEMU (***)
buď dodání balíčku nebo vysvětlení proč ho vracíte zpět
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, paní Špalková, moc nás mrzí, že máte takovouto zkušenost. Bohužel pokud zásilka byla vrácena odesílateli, již tento proces nelze vrátit, doporučujeme se proto obrátit přímo na e-shop. Věříme, že vám nabídne řešení, se kterým budete spokojená. Nikola, tým Zásilkovny