Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:772
Z toho za letošní rok:251
Stále v řešení:80
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 772)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83264Absolutne neschopni kuryri

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2025, před 2 měsíci

Alexandr Maximov

Znění stížnosti

Nerozumim, k cemu maji sluzbu Dovoz domu. Prijede nejaky kuryr, zavola, hned zavesi a pak je nedostupny. A za hodinu prijde SMS: nebyl jste zastizen doma, predano na nejakou pobocku. Umi tahle spolecnost najmout cloveka, co umi pouzivat mobila/nebo domofon a nebude plytvat benzinem? Kvuli takovemu cloveku budu muset jet jinam. Budu psat stiznosti vsude mozne.


Požadované řešení

VOLAT a NEPSAT, ze clovek nebyl zastizen. Umite pouzivat telefon? Ne? Nemate co v praci delat. Jdete do skolky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2025 10:39, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 10:35, před 30 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 15:56, před 9 dny

Dobrý den, v případě, že jste si objednal službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouváme, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky skrze kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), abychom mohli průběh doručení ověřit a případně zjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.