Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:780
Z toho za letošní rok:259
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 780)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83298Z-box

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2025, před 2 měsíci

Michal Billý

Znění stížnosti

Tak včera večer po práci jsem si chtěl vybrat balíček který byl z-boxu žádal jsem kód a jen to cvaklo a nic se neotevřelo a v aplikaci zásilkovny mi ukázalo že již jsem balík vybral ... Volal jsem na zásilkovnu a na infolince jen bot který mě přepojuje 15 min nic jen aby to ze mě tahalo peníze za mobil na email nereagují nic tak děkuji zasilkovno že nemám balík v hodnotě 2k a přišel jsem o peníze čekám že to budete nějak řešit že někoho pošlete kdo mi ten balík dá nebo čekám že uhradite částku kterou jsem za balík zaplatil .....


Produkt

Z-box nefunguje


Požadované řešení

Odškodnění za balík nebo vyřešení problémů se z boxem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 12:33, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 10:35, před 24 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 16:03, před 10 dny

Dobrý den, Michale, moc se za tuto situaci omlouváme, to by se opravdu nemělo stát. Doporučujeme se v takové chvíli obrátit na zákaznickou podporu přes formulář na webu (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Kolegové se vám co nejdříve ozvou nazpátek a domluví se s vámi na dalších krocích. Udělají maximum, aby se zásilka dostala v pořádku k vám. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.