| Počet nahlášených stížností: | 799 |
| Z toho za letošní rok: | 278 |
| Stále v řešení: | 106 |
53%
47%
Kurýr nejspíše podělal předání zásilky do správného boxu... Ok, to beru, ale to, že mluvím hned při "vyzvednutí z prázdného z-boxu" s paní (btw dovolat se na zásilkovnu je tak otázka 15 minut - opravdu příšerná podpora za mě) na podpoře a ta řekne, že to zadá technikovi, že prohlédne z-box do 8 dní, na to se samozřejmě, s prominutím, ***, mě docela štve. Ale to, že po cca 9 dnech mluvím s další slečnou, která mi tvrdí, že to pokazili nejspíše na depu, že to zadává jako ztracenou zásilku a já si to u odesílatele (TEMU) budu moct vyreklamovat, ale *** to též a místo zadání "ztráty" tam očividně jen zadala jiné místo k "vyzvednuto", už mi přijde docela síla... Hrozně nerad si na někoho stěžuju, ale když na vás podpora vyloženě ***, to už si stížnost zaslouží podle mě.
Z-BOX - zásilkovna
Vrácení peněz za zásilku, nebo alespoň vyřešení reklamace. (a náhrada nervů :D )
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, moc se vám omlouváme za komplikace s touto zásilkou. Bohužel v případě, že se zásilku nakonec nepodaří dohledat, je potřeba reklamaci opravdu řešit přímo s odesílatelem. Ten se následně obrátí na nás a vše už vyřídíme napřímo s ním. Doporučujeme proto tento postup. Nikola, tým Zásilkovny