Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:767
Z toho za letošní rok:246
Stále v řešení:78
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (488 z 767)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 108 hodnocení od spotřebitelů help

#83311Poškození zásiek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2025, před měsícem

Jiří Borároš

Znění stížnosti

Dvakrát byly přes zásilkovnu podané dvě zásilky v rozmezí 14 ti dnů. Obě dvě přišly do dvou různých servisů poškozené. V prvém případě byl poškozen obal bez újmy poškození zboží v něm. Druhá zásilka přišla doručovanému též poškozen obal ,v tomto případě totálně zničen obsah. V obou případech se jednalo o zásilky určené servisu na opravu domácího spotřebiče. Reklamace u druhé zásilky neuznaná, přestože k poškození došlo hrubou silou / prošlápnutí u prvé jsme nereklamoval, protože zboží nebylo poškozeno.


Produkt

Poslat zásilku


Požadované řešení

Uveřejnit. Neuznání reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 12:55, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 10:58, před 18 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 16:20, před 4 dny

Dobrý den, moc nás mrzí, že došlo k poškození zásilky. Něco takového by se opravdu nemělo stát a už vůbec ne opakovaně - za to se moc omlouváme. Co se týče reklamace, pakliže ji kolegové zamítli, měli by vám k tomu uvést také důvod - co přesně vám sdělili prosím? Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.