| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 78 |
54%
46%
Dvakrát byly přes zásilkovnu podané dvě zásilky v rozmezí 14 ti dnů. Obě dvě přišly do dvou různých servisů poškozené. V prvém případě byl poškozen obal bez újmy poškození zboží v něm. Druhá zásilka přišla doručovanému též poškozen obal ,v tomto případě totálně zničen obsah. V obou případech se jednalo o zásilky určené servisu na opravu domácího spotřebiče. Reklamace u druhé zásilky neuznaná, přestože k poškození došlo hrubou silou / prošlápnutí u prvé jsme nereklamoval, protože zboží nebylo poškozeno.
Poslat zásilku
Uveřejnit. Neuznání reklamace.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, moc nás mrzí, že došlo k poškození zásilky. Něco takového by se opravdu nemělo stát a už vůbec ne opakovaně - za to se moc omlouváme. Co se týče reklamace, pakliže ji kolegové zamítli, měli by vám k tomu uvést také důvod - co přesně vám sdělili prosím? Nikola, tým Zásilkovny