Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:780
Z toho za letošní rok:259
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 780)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83315Neschopní kurýři, i přes volné místa v z boxu nejsou schopni zásilku v čas doručit.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2025, před 2 měsíci

Patrika Šopíková

Znění stížnosti

Přesto že v Z boxu jsou volné místa, tak neschopní kurýři ze Zásilkony nejsou schopni zásilku do Z boxu v čas vložit. Radčí s tou zásilkou jezdí po Praze a večer zpět na depo. A takto to trvá třeba 3 dni než mi Zásilkovna pošle e-mail na přesměrování zásilky a pak čekám další dny než tu zásilku konečně doručí. Ze zasilkovnou jednou provždy končím a z odesílateli se domluvím na jinou dopravní společnost.


Požadované řešení

Vyměnit neschopné kurýry za spolehlivé, nebo zrušit Zásilkovnu v ČR a přenechat doručování mnohem spolehlivějším firmám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 13:05, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 11:03, před 25 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 16:22, před 11 dny

Dobrý den, paní Šopíková, budeme moc rádi, když nám dáte ještě šanci. Nově si můžete v aplikaci Zásilkovna nastavit Preference doručení (https://www.zasilkovna.cz/blog/z-box-se-muze-zaplnit-ale-darky-dorazi-vcas-jak-nastavte-si-v-appce-preference-doruceni). Vyberete si tak až 5 náhradních Z-BOXů pro případ, že by byl ten váš zrovna plný, a doručení se tím nezdrží. Díky tomu zásilku dodáme vždy na místo, kam se vám to hodí. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.