Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:767
Z toho za letošní rok:246
Stále v řešení:78
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (488 z 767)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 108 hodnocení od spotřebitelů help

#83316Kuryr nedoručil 2x zásilky na adresu a uvedl, že byl se zákazníkem domluvený, nebyla to pravda.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2025, před měsícem

Barbora Langová

Znění stížnosti

Kuryr nedoručil 2x zásilky na adresu a uvedl, že byl se zákazníkem domluvený, že to nechá v zásilkovně v jiné obci a nebyla to pravda.
V naší obci je několik poboček zásilkovny, mohl to nechat poblíž.
Čekala jsem v uvedený čas 13-14.34 doma a telefon byl zaplý. Zpráva z aplikace dorazila v pozdních hodinách večer a musela jsem pro balíčky do jiné obce, kde jsem to časově zvládla vyzvednout do 20:00

Uhradila jsem cenu balíčků odeslání na adresu a chtěla jsem vrátit čas peněz za službu, která mi nebyla dodána. Volala jsem na infolinku, kde jsem bojovala AI operátorkou, která mi nedokázalo pomoc a po několika urgencích mne přepojila na operátorku, která podá max. stížnost na kurýra. Vyplnila jsem tedy formulář na webu, že bych byla ráda, at mi vrátí část peněz za nedoručený balíček na adresu a přišla mi od nich tato zpráva, kde mají mojí věc za uzavřenou, balíčky přeci již u sebe mám.

Zdravíme ze Zásilkovny, 
mrzí nás to, ale k vaší zprávě jsme se zatím nedostali


Produkt

Balíček doručený na adresu


Požadované řešení

Požadovaný služba, jakákoliv..
Mrzní nás, že balíček nedorazil na Vaší adresu, jako kompenzaci můžete využít poukaz na poštovné zdarma.
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 13:08, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 11:04, před 18 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 16:30, před 4 dny

Dobrý den, paní Langová, moc nás mrzí, že máte s doručením takovou zkušenost. Je rozhodně dobře, že nám o tom dáváte vědět, vážíme si toho. Budeme rádi, když nám doplníte také trasovací čísla zmíněných zásilek, abychom postup při jejich doručení mohli případně prověřit. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.