| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Dobrý den,
stížnost na nedodání zásilky..Z ***
, která byla řádně zaplacena a za balíček jsem zaplatil panu M. Š. na účet.
Pan M. Š. zásilku objednal v 8:00:00 12.9.2025 ,12.9.2025 v 8:52:25 jste zásilku pořádku od něho přijali do přepravy *** 12.9.2025 9:52:45 zásilka cestuje na depo a pak se ztratila, nebo ji někdo ukradl?
od té doby se nic neděje i když to pan M. Š. reklamoval???
na zásilku čekám a musel jsem zrušit firmu, která mi měla dělat montáž, ale balíček nedošel.
č. zásilky *** /stále píšete,že Vaše zásilka byla přijata na podacím místě/měla být dodána na zásilkovou Ceeda-hračky,***
kde se stala chyba,?
doufám,že to bylo nedopatřením a prosím o urychlené vyřešení této zásilky.a dodání.
zásilka z 12.9.2025- 22.9.2025. zásilka stále nedodána a nic se zatím neděje.nemám z toho dobrý pocit.
S pozdravem
Švajda Miroslav
a děkuji za rychlou odpověď a kladné vyřízení.
***
zásilka č. Z 1990446201
urychlené dodání zásilky
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, jak již prodávající dle popisu spotřebitele učinil.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, moc nás to mrzí, ale zásilku se přes veškerou snahu nepodařilo dohledat. S odesílatelem jsme se proto dohodli na reklamaci. Omlouváme se tímto za komplikace, které vám vznikly. Nikola, tým Zásilkovny