Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83335Nedodání zásilky -stížnost

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2025, před 3 měsíci

Miroslav Švajda

Znění stížnosti

Dobrý den,

stížnost na nedodání zásilky..Z ***

, která byla řádně zaplacena a za balíček jsem zaplatil panu M. Š. na účet.
Pan M. Š. zásilku objednal v 8:00:00 12.9.2025 ,12.9.2025 v 8:52:25 jste zásilku pořádku od něho přijali do přepravy *** 12.9.2025 9:52:45 zásilka cestuje na depo a pak se ztratila, nebo ji někdo ukradl?
od té doby se nic neděje i když to pan M. Š. reklamoval???
na zásilku čekám a musel jsem zrušit firmu, která mi měla dělat montáž, ale balíček nedošel.

č. zásilky *** /stále píšete,že Vaše zásilka byla přijata na podacím místě/měla být dodána na zásilkovou Ceeda-hračky,***

kde se stala chyba,?
doufám,že to bylo nedopatřením a prosím o urychlené vyřešení této zásilky.a dodání.

zásilka z 12.9.2025- 22.9.2025. zásilka stále nedodána a nic se zatím neděje.nemám z toho dobrý pocit.

S pozdravem
Švajda Miroslav

a děkuji za rychlou odpověď a kladné vyřízení.

***


Produkt

zásilka č. Z 1990446201


Požadované řešení

urychlené dodání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 14:54, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, jak již prodávající dle popisu spotřebitele učinil.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 11:08, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 16:37, před měsícem

Dobrý den, moc nás to mrzí, ale zásilku se přes veškerou snahu nepodařilo dohledat. S odesílatelem jsme se proto dohodli na reklamaci. Omlouváme se tímto za komplikace, které vám vznikly. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.