Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:727
Z toho za letošní rok:206
Stále v řešení:79
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (448 z 727)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83343Nedoručování na adresu.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2025, před 28 dny

Daniel SCHLOSSER

Znění stížnosti

V poslední době (08,09-2025) se Zásilkovna začala chovat naprosto pitomě. Objednávám na Temu a zásilka mi vždy přišla na výdejní místo v sousedství mého zaměstnání. Najednou mi ale právě ve zmíněném období zásilky začaly chodit do Z-Boxů po celém městě, což obvykle představuje cestu 3-4 km. To mě trochu naštvalo a tak jsem si změnil doručovací adresu na adresu domů. Do nejbližšího města s Z-Boxem to mám cca 6km, tak jsem si říkal - OK, to už si snad nedovolí. A dovolili - musím teď jezdit pro balíky autem. Asi to bude boj v rámci obchodní blokády s Čínou, protože za těchto okolností už si odtud už nic zasílat nenechám. A služeb Zásilkovny už NIKDY nevyužiju - je to banda *** (na mé slušné, až podlézavé dotazy po příčině takové změny v jejich chování sprostě nereagují). Já si z toho samozřejmě dělám legraci, ale takto progresivní společnost by neměla tak brutálně rezignovat na své předchozí úspěchy.
Dan Schlosser


Požadované řešení

Nejvíce by mi vyhovoval návrat k původní praxi doručování na adresu výdejního místa, případně na konkrétní nejbližší Z-Box.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 16:27, před 25 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.