Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:727
Z toho za letošní rok:206
Stále v řešení:79
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (448 z 727)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83353doručení zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2025, před 28 dny

Antonín Novák

Znění stížnosti

během tří dnů putovala moje zásilka mezi Depem Štěrboholy a Depem Nehvizdy tam a zpět a teprve po třech dnech těchto přesunů mi bylo oznámeno datum doručení zásilky. Samozřejmě v tento den zásilka nedorazila do výdejního místa. Je tento postup normální ?


Požadované řešení

možná zrušit tuto firmu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2025 08:50, před 24 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.