Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:717
Z toho za letošní rok:196
Stále v řešení:93
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

59.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (427 z 717)

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Uvedená procenta vychází z 100 hodnocení od spotřebitelů help

#83400Plánování doručení.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2025, před 4 dny

Filip Šindler

Znění stížnosti

Před osmou ráno napíši že plánuji zásilku doručit dnes a o hodinu později napíši, že zásilku nejsou dnes schopni doručit. V balíčku samozřejmě dárek na zítřejší oslavu. Volal sem na podporu jestli si balíček nemůžu vyzvednout osobně na depu, ale to samozřejmě nejde. Opravdu k smíchu :D


Požadované řešení

Možnost vyzvednutí balíku na depu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2025 15:07, před 4 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Upozorňujeme spotřebitele, že informace o plánovaném dodání má pouze informativní charakter a podnikatele nijak nezavazuje.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.