Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:727
Z toho za letošní rok:206
Stále v řešení:79
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (448 z 727)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83411Podezření na odcizení zásilky (podpojištěný produkt)

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2025, před 24 dny

Tereza Vojtíšková Tereza Vojtíšková

Znění stížnosti

Ráda bych se na Vás obrátila s prosbou o pomoc pri resení ztracené zásilky c. [doplñte císlo], která byla odeslána dne [datum odeslání] prostrednictvím Vasí sluzby. Zásilka obsahovala hodinky Apple Watch SE 2021 v hodnote 4 079 Kc.
Do dnesního dne bohuzel nedoslo k dorucení a podle sledování se zdá, ze se zásilka „ztratila" v prübëhu prepravy. Vzhledem k vyssí hodnoté oosahu bych Vás chtela pozádat o maximální soucinnost pri dohledání a objasnení situace.
Mám bohuzel podezrení, ze v tomto pripade nemusí jít jen o standardní ztrátu, ale je mozné i odcizení.


Produkt

Apple watch


Požadované řešení

Pomoc pri mozném dohledáváni zbozí pres policii
CR. Prípadné prosím o pomoc a vymáháním relevantní finanăní náhrady. Postupovala jsem presné jako vidy a mám tak podezrení na odcizení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2025 09:10, před 20 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.