Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

56.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (37 z 65)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 10 hodnocení od spotřebitelů help

#83436Vyúčtování za prodej telefonu, který ani nebyl v nabídce v čase prodeje a navíc za nižší cenu než byl limit aukce, nemožné zkontaktovat Aukro telefonicky.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2025, před měsícem

Daniel Grančič

Znění stížnosti

Vyúčtování za prodej telefonu, který ani nebyl v nabídce v čase prodeje a navíc za nižší cenu než byl limit aukce, nemožné zkontaktovat Aukro telefonicky. Jak je vůbec možné v dnešní době, že prodejce Aukro.cz je bez možnosti se s ním spojit telefonicky, zjevně jde o podvod a snahu co nejmíň se kontaktovat se zákazníkem, kdy konečně vůči Aukro.cz zakročí Policie ČR, co v tom můžu udělat já jako podvedený zákazník. Děkuji. ***


Produkt

Prodam novy nepozity Xiaomi 14 256gb 12ram s rocni zarukou a darkem ***


Požadované řešení

Požaduji vynulování vyúčtování za prodej, který se neuskutečnil a bolestné za problémy, které způsobilo plně Aukro, protože produkt nebyl v čase prodeje ani v nabídce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2025 10:36, před měsícem

Z popisu spotřebitele si nejsme jisti, v čem přesně spor spočívá, nicméně se domníváme, že se jedná o vrácení provize z neuskutečněného obchodu.

Společnost AUKRO s.r.o. na svých stránkách uvádí:
Provize je poplatek, který se naúčtuje automaticky, ihned po prodeji zboží. Nicméně pokud k prodeji nakonec nedojde, naúčtovanou provizi je možné stornovat. O jeho stornování si musíte požádat po přihlášení v Moje Aukro, ve složce Můj prodej > Transakční problémy > Žádost o vrácení provize.
Lhůta pro podání žádosti o vrácení (storno) provize je 30 dnů od prodeje. Více informací se dozvíte zde:https://aukro.cz/kontakt/prodej-poplatky-faktura/vraceni-provize-z-neuskutecneneho-obchodu.

Spotřebiteli doporučujeme požádat o vrácení provize výše uvedeným způsobem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2025 15:12, před měsícem

Dobrý den,

oznamovatel kontaktoval zákaznický servis písemně dne 29.9.2025. Reagováno bylo ihned 30.9.2025. V reakci bylo uživateli vysvětleno, jak došlo k uzavření obchodu, kdy i na neaktivní nabídce je pro zájemce dostupná možnost Nabídnout cenu. Zájemce tímto způsobem kontaktoval prodejce (oznamovatele) , který nabídku přijal. Tím vznikla daná reklamovaná transakce. Pracovnice zákaznického servisu současně oznamovateli sdělila, jak si může požádat o storno naúčtovaného poplatku. Oznamovatel postupoval dle návodu a poplatek byl stornován.
Věc tady považujeme za uzavřenou.
Telefonní linku z důvodu nízké efektivnosti řešení dotazů neprovozujeme. Kontaktovat nás lze přes formulář na stránkách, což oznamovatel využil.

S přátelským pozdravem Zuzana Klhůfková, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 14:09, před 14 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.11.2025 14:39, před 14 dny


Daniel Grančič

Hodnocení:

Komentář: Aukro provozuje nezakonny obchod a je otazkou času kdy jej chyti ruka zakona...