| Počet nahlášených stížností: | 65 |
| Z toho za letošní rok: | 17 |
| Stále v řešení: | 4 |
50%
50%
#83436Vyúčtování za prodej telefonu, který ani nebyl v nabídce v čase prodeje a navíc za nižší cenu než byl limit aukce, nemožné zkontaktovat Aukro telefonicky.
Vyúčtování za prodej telefonu, který ani nebyl v nabídce v čase prodeje a navíc za nižší cenu než byl limit aukce, nemožné zkontaktovat Aukro telefonicky. Jak je vůbec možné v dnešní době, že prodejce Aukro.cz je bez možnosti se s ním spojit telefonicky, zjevně jde o podvod a snahu co nejmíň se kontaktovat se zákazníkem, kdy konečně vůči Aukro.cz zakročí Policie ČR, co v tom můžu udělat já jako podvedený zákazník. Děkuji. ***
Prodam novy nepozity Xiaomi 14 256gb 12ram s rocni zarukou a darkem ***
Požaduji vynulování vyúčtování za prodej, který se neuskutečnil a bolestné za problémy, které způsobilo plně Aukro, protože produkt nebyl v čase prodeje ani v nabídce.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Z popisu spotřebitele si nejsme jisti, v čem přesně spor spočívá, nicméně se domníváme, že se jedná o vrácení provize z neuskutečněného obchodu.
Společnost AUKRO s.r.o. na svých stránkách uvádí:
Provize je poplatek, který se naúčtuje automaticky, ihned po prodeji zboží. Nicméně pokud k prodeji nakonec nedojde, naúčtovanou provizi je možné stornovat. O jeho stornování si musíte požádat po přihlášení v Moje Aukro, ve složce Můj prodej > Transakční problémy > Žádost o vrácení provize.
Lhůta pro podání žádosti o vrácení (storno) provize je 30 dnů od prodeje. Více informací se dozvíte zde:https://aukro.cz/kontakt/prodej-poplatky-faktura/vraceni-provize-z-neuskutecneneho-obchodu.
Spotřebiteli doporučujeme požádat o vrácení provize výše uvedeným způsobem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
oznamovatel kontaktoval zákaznický servis písemně dne 29.9.2025. Reagováno bylo ihned 30.9.2025. V reakci bylo uživateli vysvětleno, jak došlo k uzavření obchodu, kdy i na neaktivní nabídce je pro zájemce dostupná možnost Nabídnout cenu. Zájemce tímto způsobem kontaktoval prodejce (oznamovatele) , který nabídku přijal. Tím vznikla daná reklamovaná transakce. Pracovnice zákaznického servisu současně oznamovateli sdělila, jak si může požádat o storno naúčtovaného poplatku. Oznamovatel postupoval dle návodu a poplatek byl stornován.
Věc tady považujeme za uzavřenou.
Telefonní linku z důvodu nízké efektivnosti řešení dotazů neprovozujeme. Kontaktovat nás lze přes formulář na stránkách, což oznamovatel využil.
S přátelským pozdravem Zuzana Klhůfková, vedoucí Zákaznické péče
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Aukro provozuje nezakonny obchod a je otazkou času kdy jej chyti ruka zakona...