Počet nahlášených stížností: | 727 |
Z toho za letošní rok: | 206 |
Stále v řešení: | 79 |
Dobrý den dne 22/9 jsem dala zásilku do přepravy v zásilkovně v Bohuňovicích,to bylo ještě vše v pořádku.
dne 23/9 zásilka dorazila na depo v Olomouci K mrazírnám,dne 24/9 přišla sms,zásilka předána dopravci....
Od té doby bohužel mluvím jen s Vaší umělou inteligencí,která mě mylně informuje,že zásilku doručí společnost Liftago.
Volám na Liftago a s těmi už bohužel více jak 1 rok nespolupracujete.
Může mi tedy prosím někdo vysvětit,kde zásilka v současné době je ,už je to opravdu dlouho na cestě,když je zásilka posílána do vedlejšího města,což je Prostějov a zásilka už je na cestě od dopravce více jak 5 dní.
Tohle jednání se mi z Vaší strany vůbec nelíbí a žádám o vysvětlení,ale už určitě nechci a nebudu mluvit s Vaším automatem Zitou,nikdy!!!!!!!
bude tedy někdo živý tím myslím operátora mi schopný vysvětlit,kde se tedy tato zásilka nachází u kterého dopravce,popř sjednat co nejrychleji nápravu za pochybení z vaší strany a zásilku co nejrychleji doručit na adresu
DostDobrýHadry Marek Chmelař
***
a co nejdříve tuto zásilku doručit na aresu,kterou jsem teď uvedl........
A taky Vás důrazně žádám o informování,jak tahle zásilka dopadla a budeli řádně doručena.
Poslední dobou jsou od převzetí nového majitele z Vaší společností zásilkovna jen problémy....a to nemluvím jen za sebe...
důrazně Vás žádám o sjednání nápravy a zlepšení služeb z Vaší strany a to vše chci písemnou formou,děkuji Váš nespokojený zákazník J.Hradil
A věřím,že sjednáte nápravu a nebude se to opětovně opakovat.
balík zásilkovny dámské šaty
Dobrý den,prosím o prošetření společnosti Zásilkovna s.r.o.,jak společnost převzal nový majitel pořád dokola problémy s doručováním zásilek,aby nemuseli operátoři nic řešit Ti živý ,tak se bavíte s Zitou robotem umělou inteligencí a ta s Vámi bohužel nic nevyřeší a na živého operátora Vás odmítá přepojit.
Zásilky jsou doručovány s velkým zpožděním a i bohužel stále více častěji,do Zboxů a tam je ta největší chyba ,zásilky jsou ukládány do Zboxů zákázníkům přeházeně a nesmyslně,nevím kdo tyhle zásilky třídí do Zboxů,ale poslední dobou jsou zaměstnanci,řidiči zbrklí a dají do Vašeho Zboxu pod Vaše číslo,úplně jinou zásilku,než tu Vaši.
Spousta stížností na tuhle firmu co se týká doručování zásilek buď opožděně,nebo v Zboxu pod Vaším kodem uplně jiná zásilka určená někomu úplně jinému než Vám a pak opět začína ten kolotoč hledání té Vaší zásilky ,atd
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.