| Počet nahlášených stížností: | 783 |
| Z toho za letošní rok: | 262 |
| Stále v řešení: | 91 |
53%
47%
Dobrý den
Na společnost Zásilkovnu už nemám slov od 24.09.2025 obdrželi baliček který do 2.10.2025 nebyly schopni doručit !!! Nemám na ně moc pěkný názor na společnost .
Dnes jedu na servisní výjezd do Šumperka a také se určitě zastavím na jejím DEPU Šumperk Blanická 10 .
Jejich společnost je ukázkou jak neschopnost jak člověk není schopen v 21.století už ani nezvládá běžnou pracovní naplň . A určitě už jejích společnost nebudu využívat a samozřejmě jim udělám pěknou reklamu a dodám další komentáře zákazníku jak jsou neschopni.
Neschopná firma doručovat zásilky.
Návštěvu korporace a jejich kontrolu jak tato firmu pracuje.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, pane Bobrowski, moc se omlouváme, takhle dlouho by doručení opravdu nemělo trvat. Doporučujeme se v této situaci obrátit na zákaznickou podporu. Kolegové jsou tu pro vás a rádi doručení případně zaurgují. Nikola, tým Zásilkovny