| Počet nahlášených stížností: | 782 |
| Z toho za letošní rok: | 261 |
| Stále v řešení: | 90 |
53%
47%
Zaplatila jsem za zaslání doručení na adresu. Kurýr kontaktoval adresáta s informací, že zásilku veze. Ale místo toho skončila 20 minut autem v jiné obci na výdejní místě. Adresát marně čekal na doručení a telefon mu už nikdo nevzal.Trasovací číslo 2369860703. Žádám o vrácení platby za zaslání a kompenzaci za cestu pro zásilku tam a zpět podle trasování. Toto je v krátké době druhá špatná zkušenost a tímto přestávám zásilkovnu využívat.
Vrácení platby za službu a kompenzace za jízdu pro zásilku.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnost je již řešena pod id 83463. Tato stížnost, která je duplicitní bude tedy uzavřena.