Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:782
Z toho za letošní rok:261
Stále v řešení:90
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 782)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83474Doručení na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2025, před měsícem

Ivana Šefránková

Znění stížnosti

Zaplatila jsem za zaslání doručení na adresu. Kurýr kontaktoval adresáta s informací, že zásilku veze. Ale místo toho skončila 20 minut autem v jiné obci na výdejní místě. Adresát marně čekal na doručení a telefon mu už nikdo nevzal.Trasovací číslo 2369860703. Žádám o vrácení platby za zaslání a kompenzaci za cestu pro zásilku tam a zpět podle trasování. Toto je v krátké době druhá špatná zkušenost a tímto přestávám zásilkovnu využívat.


Požadované řešení

Vrácení platby za službu a kompenzace za jízdu pro zásilku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 15:53, před měsícem

Stížnost je již řešena pod id 83463. Tato stížnost, která je duplicitní bude tedy uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.